Известие

Collapse
No announcement yet.

Конус във филтърнатаа кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Конус във филтърнатаа кутия

    Здравейте,карам алфа 156 1.8 144к.с. Преди месец смених двигател ,и от тогава се боря с високия разход на газ ,която ми дава тази кола .Днес се разрових във филтърната кутия и гледам няква тръба вътре,извадих я ,било конус .Стана ми интересно защото в тясната част ,конуса е със сечение 35мм,(как ли диша този двигател през сламка).При вас има ли ги тези конуси ,или някой го е сложил допълнително? В момента съм го махнал , определено двигателя има повече тяга. , само че аз търся и начин за сваляне на разхода 17/100 без значение от режима на каране ми се виждат мночко за такъв двигател .

  • #2
    Това е конусчето
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Аз имам.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        С какъв тип газова уредба си, и какъв въздушен филтър имаш?
        Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
        Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
        Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от vesk0 Покажи съобщение
          С какъв тип газова уредба си, и какъв въздушен филтър имаш?
          Филтърчето е "Филтрон" ,майстора обслужи всичко ,когато сложи новия двигател.Газовия компютър е на Симгаз ,а редуктора е турски.Гложди ме факта ,че стария двигател даваше разход под 9 извън града ,градско беше на 12 .Този двигател е в перфектно състояние а дава разход 17 без значение къде и как се кара .Миналата седмица към Бургас с 200км/ч поддържани през целия път ми даде 17л. викам си айде ,бързичко карам ,нормално.Вчера към София поддържани 120 км/ч за проба ,пак е толкова.На връщане към Пловдив си играех през целия път ,като непрекъснато ускорявах и намалявах и разхода пак е толкова.

          Comment


          • #6
            Трябва да се направи диагностика на бензиновия компютър и да се види състоянието на дебитомер, ламбда сонда, както и стойностите на адаптивните параметри, касаещи качеството на сместа (FRA и TRA). Също така, ако има записани грешки, какви.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Правена е диагностика, всичко показва че си е в нормите.Имаше клатене на обороти, което се оправи със смяна на температурен датчик.Друг е въпроса къде е правена диагностиката, ако имате идеи за свестен диагностик ще съм благодарен.Всъщност имаше записана грешка за ламбда,но тариката я обясни с това ,че е на газ .След изтриване не се появи повече.
              Last edited by Assembly; d.m.y г., 17:14.

              Comment


              • #8
                Както и да е. Въпроса ми беше за конуса,явно не е свързано с разхода ,но пък върви по-добре.
                Благодаря ви.

                Comment


                • #9
                  Ако уредбата е газов инжекцион, не следва да записва грешки за ламбда сондата заради газовата.
                  Да не би високият разход да започна след смяната на температурния сензор?
                  Напиши откъде си за да може да ти се препоръча и диагностика.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    От Пловдив съм . Разхода е такъв от както е с този двигател ,не се промени от датчика .Промяна се усети във това ,че започна да си включва перката и спря да клати .

                    Comment


                    • #11
                      Ако нямаше файда от него, що щяха да си правят труда да го проектират, произвеждат и поставят тоя тромпет?

                      Има си цел той, не е сложен случайно. Работата му е да осигурява плавен и постоянен въздушен поток към дебитомера, за да бъдат по-точни измерванията. Елиминира разни пулсации и т.н. Динамиката на газовете и флуидите не е проста работа. Върни го където си му е мястото.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        Ако нямаше файда от него, що щяха да си правят труда да го проектират, произвеждат и поставят тоя тромпет?

                        Има си цел той, не е сложен случайно. Работата му е да осигурява плавен и постоянен въздушен поток към дебитомера, за да бъдат по-точни измерванията. Елиминира разни пулсации и т.н. Динамиката на газовете и флуидите не е проста работа. Върни го където си му е мястото.
                        На времето слагах такъв конус на една кола за да намаля дебита на въздуха , че нямаше по мощни изпарители от 140 kw.

                        Comment


                        • #13
                          Малко развитие по случая с конуса. Вчера направих пробег 180км. С 22 литра газ, с премахнат конус.Днес го сложих обратно и за 300 км. ми изгоря 51 литра. За сега оставам без него ако ще всеки месец да сменям дебитомер. Пак ще съм на далавера

                          Comment


                          • #14
                            Оправи си колата и газовата.
                            Моята е 2.0, има си тромпет или конус както искаш му викай и на дълго пада под 10/100 газ като я карам "нормално" .

                            По ограниченията кротко с 90-110 там около 3000 оборота пада и на 8/100
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              Сигурно ли е, че няма разминаване в сфазирането на разпределителните валове?


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X